Še naprej skrbimo za vašo varno vožnjo
Obveščamo vas, da smo salone vozil Kia zaradi aktualne situacije skladno z vladnim odlokom začasno zaprli. Servisne delavnice delujejo še naprej, v običajnem delovnem času. Ob ponovnem odprtju salonov vas bomo o tem takoj obvestili. Preberite več

Novice

17.09.2020

Kia Motors želi postati vodilna znamka električnih vozil

Kia predstavlja prvo fazo načrtov prihodnjih modelov – 7 novih izključno električnih vozil do leta 2027 v različnih avtomobilskih razredih

Kia Motors Corporation je s predstavitvijo prvih risb 7 prihodnjih izključno električnih modelov ponudila vpogled v svojo poslovno strategijo globalnih električnih vozil (EV). Podrobnosti Kiine strategije prihodnjih električnih modelov je predstavil predsednik in direktor Kie, g. Ho Sung Song, na dogodku v Kiini tovarni v južnokorejskem mestu Hwasung.

Popolna modelna paleta električnih vozil bo Kio umestila med vodilne EV znamke
Kia bo s hitrim prilagajanjem povpraševanju po EV-jih zavzela vodilni položaj na globalnem trgu. Znamka bo globalnemu trgu ponudila različna izključno električna vozila, poleg tega pa bo tudi partner podjetjem, ki po vsem svetu razvijajo polnilno infrastrukturo.

Električni avti bodo predstavljali 25 % Kiine globalne prodaje do leta 2029
“Kia je od leta 2011, ko je predstavila prvo serijsko vozilo Ray EV, po svetu skupno prodala več kot 100.000 električnih vozil," je povedal direktor Song. "Od takrat smo na globalnih trgih predstavili različne električne modele in načrte za krepitev tega procesa v prihajajočih letih. S spremembo osredotočenosti našega poslovanja na elektrifikacijo stremimo k temu, da bo prodaja električnih vozil do leta 2029 predstavljala 25 odstotkov naše celotne prodaje.”

V skladu s strategijo Plan S, ki se je začela v začetku letošnjega leta, namerava znamka do leta 2025 razširiti modelno paleto električnih vozil na 11 modelov. V tem obdobju je Kiin cilj doseči 20-odstotni tržni delež EV-jev v celotni prodaji znamke na naprednih trgih, kot so npr. J. Koreja, Evropa in Severna Amerika. Do leta 2027 bo na različne trge zapeljalo 7 izključno električnih vozil, katerih risbe so pravkar razkrili.

Znamkin prvi izključno električni model s kodnim imenom CV, ki na trg pride leta 2021, prinaša Kiino novo oblikovalsko smer
Prvi od teh modelov, ki zaenkrat nosi kodno ime CV, bo predstavljen že leta 2021 kot Kiin prvi izključno električni avto, namenjen različnim regijam. Novi model bo ponudil enako kakovost in atraktiven dizajn kot ostala vozila Kia, poleg tega pa še visoke vozne zmogljivosti in izjemne zmogljivosti polnjenja.

Kiina strategija Plan S – prehod v elektrifikacijo
V začetku leta 2020 je Kia Motors razkrila srednjeročno in dolgoročno strategijo Plan S, ki predstavlja znamkine načrte o prehodu na nov način poslovanja, ki se bo osredotočil na električna vozila in mobilnostne storitve. Kia se je osredotočila na zagotavljanje globalno vodilnega položaja na področju EV-jev in sicer s prihodom izključno električnih modelov in inovacij, ki zadevajo proizvodnjo, prodajo in storitve.

Kia Motors doživlja zares široko preobrazbo s ciljem uresničitve Plana S. Model CV bo ob prihodu na trg leta 2021 predstavil novo oblikovalsko smer, ki označuje Kiin prehod na poslovno strategijo, osredotočeno na električna vozila. Kiina nova oblikovalska filozofija slavi napredek, različnost in združitev nasprotujočih si elementov.

Kia išče nove načine na področju načrtovanja, razvoja in proizvodnje, da se lahko čim hitreje odzove na različne potrebe kupcev že od faze načrtovanja novih modelov. Kia se bo na potrebe trga odzvala s ponudbo različnih vrst vozil, z modeli, primernimi za urbana središča, dolga potovanja in športno zmogljivimi vozili. Poleg tega bo Kia s prilagajanjem svoje nove E-GMP modularne platforme za EV-je (Electric-Global Modular Platform) lahko ponudila vozila s prostornostjo, ki bo med največjimi v določenem avtomobilskem razredu.

Kia Motors prav tako išče inovativne načine prodaje EV-jev. Znamka preučuje različne načine naročniških storitev za stranke, leasing baterije in možnosti najema, tu pa je še nekaj možnosti poslovanja z odsluženimi baterijami.

Kia bo širila svojo polnilno infrastrukturo po svetu
Poleg tega namerava Kia Motors razširiti svojo poprodajno infrastrukturo za električna vozila. Kia namerava do leta 2030 v Koreji povečati število polnilnih mest za električna vozila na 1.200. Na ostalih trgih po svetu se bo do konca leta število polnilnic povečalo na 600 oz. na več kot 2.000 do leta 2023. Kia tudi namerava razviti programe usposabljanja za serviserje EV-jev.

Kia širitev polnilne mreže vidi kot predpogoj za večjo priljubljenost EV-jev in bo še naprej izboljševala svojo polnilno infrastrukturo.

V Koreji bo Kia krepila poslovne aktivnosti, ki neposredno zadevajo polnilno infrastrukturo. Na začetku se bo to nanašalo na obstoječo mrežo prodajnih mest, zastopstev in servisnih centrov, s katerimi želi Kia do leta 2030 postaviti približno 1.500 polnilnih mest. Poleg tega bo Hyundai Motor Group, katere del je sestrska naveza Hyundai Motor in Kia Motors, do leta 2021 v mestnih središčih in ob 12 avtocestah, ki povezujejo 8 državnih provinc, postavila 120 ultra-hitrih polnilnic.

Kia skupaj s svojimi zastopniki v Evropi postavlja več kot 2.400 električnih polnilnic, v Severni Ameriki pa približno 500. Kia namerava povečevati svojo polnilno infrastrukturo v skladu z rastjo prodaje EV-jev.

Nadalje Kia stremi k zagotavljanju sodobne polnilne infrastrukture skupaj s strateškimi partnerji, začenši z lanskoletno strateško naložbo v IONITY, evropsko podjetje, ki je specializirano za hitro polnjenje. Kia prav tako išče partnerje za polnilno infrastrukturo v ZDA in na Kitajskem, da zagotovi optimizirano infrastrukturo, prilagojeno vsakemu posameznemu trgu, hkrati pa krepi sodelovanje na področju razvoja novih tehnologij polnjenja.

Kia si želi doseči vodilni položaj na globalnem trgu električnih vozil z aktivnim sodelovanjem z vladami in aktivnostmi v ostalih komercialnih partnerstvih. Z novim start-up podjetjem Purple-M, ustanovljenim julija letos, ki je specializirano za omogočanje prilagojenih e-mobilnostnih storitev z električnimi vozili, Kia namerava tudi okrepiti sodelovanje z različnimi vladnimi organizacijami pri širjenju skupnih projektov na področjih, kot sta prehod na električni javni prevoz in izgradnja polnilne infrastrukture.

Kia. Prva v razvoju.


***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih