Še naprej skrbimo za vašo varno vožnjo
Obveščamo vas, da smo salone vozil Kia zaradi aktualne situacije skladno z vladnim odlokom začasno zaprli. Servisne delavnice delujejo še naprej, v običajnem delovnem času. Ob ponovnem odprtju salonov vas bomo o tem takoj obvestili. Preberite več

Novice

14.10.2020

Kia v Evropi predstavlja novo storitev KiaCharge

KiaCharge z eno kartico, enim uporabniškim računom in mesečnim plačevanjem
Na voljo 160.000 polnilnih mest po Evropi z uporabo enega uporabniškega računa

 

Kia Motors je lansirala KiaCharge, evropsko storitev javnih polnilnic. Z njo bodo imeli lastniki električnih in priključno hibridnih vozil Kia dostop do največje mreže javnih polnilnic v Evropi,  za storitev pa uporabljali eno samo enotno kartico in aplikacijo. Storitev vsem uporabnikom nudi atraktivne cene, ki so oblikovane tako, da ustrezajo širokemu krogu posameznikov z različnimi polnilnimi preferencami.

Nova storitev zagotavlja dostop do največje javne mreže polnilnic v Evropi v partnerstvu z Digital Charging Solutions (DCS)
Storitev KiaCharge v sodelovanju s podjetjem Digital Charging Solutions (DCS) voznikom Kie omogoča dostop do približno 160.000 polnilnih mest po Evropi, vključno z AC (izmenični tok) in DC (enosmerni tok) polnilnicami.

eRoaming – enkratno mesečno plačevanje
Uporabniki KiaCharge lahko dostopajo do polnilnic vseh glavnih operaterjev preko ene platforme, kar poenostavi uporabo in polnjenje. Zahvaljujoč eRoamingu lahko stranke polnijo svoja vozila po Evropi brez urejanja dodatnih pogodb z drugimi operaterji, saj se plačila zaračunavajo preko enotnega mesečnega računa.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, je dejal: “Številne stranke še vedno vidijo razpoložljivost in ustreznost polnilnih mest kot oviro pri nakupu električnega vozila. S predstavitvijo sodobne in za uporabo enostavne storitve javnega polnjenja, dosegljive z enim uporabniškim računom, bo nakup električnega vozila postal za številne kupce še bolj privlačen.”  

Z nenehnim napredkom razvoja baterij se razdalja, ki jo lahko prevozi električni avto, ves čas podaljšuje. Tako lahko na primer e-Niro z zmogljivostjo 64 kWh z enim polnjenjem prevozi do 455 km, obenem pa združuje slog križanca in vsestranskost z dolgim dosegom in ničelnimi emisijami izpustov.

V prihajajočih letih bo čedalje več voznikom svoja vozila z motorji z notranjim izgorevanjem zamenjalo z električnimi. Povpraševanje po javnih polnilnicah se bo po izsledkih študije podjetja McKinsey iz avgusta 2018 v naslednjih desetih letih povečalo za 35 odstotkov.

KiaCharge – en uporabniški račun za celo Evropo
S storitvijo KiaCharge najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec kupcem električnih in priključno hibridnih vozil nudi sodobno vseevropsko mrežo javnih polnilnic eRoaming. Ta voznikom električnih vozil omogoča večkratno uporabo polnilnic brez dodatnih pogodb z drugimi ponudniki. Storitev je zlasti dobrodošla na daljših potovanjih ali na poti izven svoje države, ker voznikom zagotavlja udobno in brezskrbno polnjenje.

Nova storitev polnjenja nudi spletno stran, na kateri so zbrane vse pomembne informacije, vključno s podrobnostmi o izdelkih, cenami, zemljevidom polnilnic in upravljanjem uporabniškega računa. Poleg tega KiaCharge, ki deluje na platformah iOS in Android, omogoča inteligentno načrtovanje poti ter tako pomaga uporabnikom pri enostavnem iskanju polnilnih mest na poti ali na cilju. Uporabniki lahko razpoložljivo polnilnico najdejo z uporabo infotainment sistema v vozilu.

Uporabniki KiaCharge lahko do mreže DCS dostopajo s pomočjo enotne kartice RFID (radio-frequency identification) ali aplikacije. Uporabniki v aplikaciji dobijo informacije o cenah na polnilnicah v realnem času. Enkrat mesečno prejmejo račun za uporabo mreže, kar je bolj priročno od vsakokratnega plačevanja ob posameznem polnjenju.

Storitev KiaCharge bo uporabnikom ponujala nabor različnih cenovnih paketov glede na potrebe. To bo uporabnikom, ki prevozijo malo kilometrov, omogočilo plačevanje posameznega polnjenja brez mesečne naročnine, oziroma nudilo kombinacijo plačevanja vsakokratnega polnjenja in mesečne naročnine s fiksno ceno tistim, ki redno polnijo svoje električno ali priključno hibridno vozilo.

Vsi paketi so oblikovani tako, da bo polnjenje udobno, učinkovito in enostavno, ponujajo pa tudi enostavno plačevanje in enotno mesečno položnico.

Načrti za Evropo
Storitev KiaCharge bo na sedmih evropskih trgih predstavljena oktobra 2020, začenši z Italijo, Poljsko in Španijo, tem državam pa bodo sledile Avstrija, Francija, Nemčija in Švica. V četrtem četrtletju tega leta bo storitev na voljo še britanskim strankam. Kia v roku enega leta načrtuje razširitev programa na še več evropskih držav, vključno s Slovenijo.

O podjetju Digital Charging Solutions
Podjetje Digital Charging Solutions GmbH (DCS) razvija polnilne rešitve za avtomobilske proizvajalce in podjetja, ki skrbijo za flotna vozila, ter se uvršča med najpomembnejše igralce na področju elektromobilnosti. Od začetka leta 2019 DCS v okviru skupnega podjetja sodeluje z BMW Group in Daimler AG. CHARGE NOW je DCS-jeva storitev, s katero želi okrepiti globalno trajnostno mobilnost skupaj z ostalimi programi REACH NOW, FREE NOW, PARK NOW in SHARE NOW.
Kia. Prva za ljudi.

 

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih